În primul rând trebuie structurate, câteva categorii după cum urmează asta dacă vrei să afli cum devii influencer în 2023
- Blogger
- Content Creator Video
- Vlogger
- Social Editor
- Social Media Manager
Pentru fiecare din această categorie, sunt câteva specificații relaționate de respectiva categorie
Blogger
Cei care acum sunt în continuare prezenți pe marile platforme de text cu un blog activ, sunt cu siguranță unii dintre cei mai vechi din nișă.
Blogg -urile sunt extensie, sau mai degrabă un upgrade al vechilor forumuri.
De acolo unii din cei mai ,,influenți” s-au desprins și și-au creat o comunitate nouă, activă si atașată acestora ca imagine.
Prin intermediul platformelor de tip blog, se realizau acum câțiva ani, unele din cele mai strânse legături cu comunitatea.
Asta se realiza prin postări cu subiecte de interes pentru audiență.
Pentru a spori și mai mult conexiunea cu audiența, administratorii blogg-ului foloseau sau chiar poate si acum folosesc, soluția cu newsletter.
Folosind acest serviciu abonații erau notificați cu privire la cel mai recent articol redactat.
Această strategie, ajuta la păstrarea conexiunii cu întreaga comunitate, aducând cea mai proaspătă informație, dar și pentru activarea ei, in ideea de a fi citită la cald.
Content Creator Video
Aici este fie o evoluție sau tranziție a unui blogger din zona de text în format video, și aici putem vorbi despre o expansiunea a audienței, fie de un nou specialist de la zero.
Să devii creator de conținut ține foarte mult de motivație, dar și de traiectoria stabilită.
Este foarte important să vă stabiliți unde vreți să ajungeți cu acest tip de conținut video.
Cel mai eficient și productiv ar fi să vă gândiți, cine sunteți voi și la ce vă pricepeți cel mai bine.
Poate că e nevoie de ceva timp să faceți asta uneori, însă vă recomand să vă gândiți la acest aspect.
Acum să vă explic puțin și de ce contează așa mult acest aspect.
În primul rând la început este foarte posibil să nu vă dați prea tare seama, de greutatea efortului de a crea conținut video… filmat, editat etc. … asta pentru că, la fel ca orice început, este presărat cu mult entuziasm.
Însă, la un moment dat greul nu va ezita să apară, și aici se va face o diferență uriașă, mai exact, dacă vei crea conținut din ceva ce îți face plăcere și stăpânești bine domeniul, atunci efortul de documentare și producție va fi unul mai rezonabil ( dar niciodată zero, asta ca să fim bine înțeleși de la început ).
De asta cu cât ești mai precis pe cunoștințele tale, cu atât producția ta va fi una mai ușoară.
Cele mai folosite platforme în acest sens sunt:
Am pus câteva sfaturi de bază în acest clip video, care este un prim episod dintr-o astfel de serie de formare.
Am scris mai detaliat aici
Vlogger
Este cel mai versatil tip de content creator, foarte mult bazat pe activitatea zilnică
Acest tip de conținut este un fel de video jurnal , un jurnal digital
Treaba asta se pretează în mod special, persoanelor care au ieșit din anonimat, cu anumită doză de notorietate, asta deoarece va trebui să ai deja o audiență gata să îți ,,savureze” noul tău conținut video.
Deosebirea față de celelalte categorii este dată de faptul că audiența există deja, pe când în celelalte situații audiența trebuie formată construită.
Aici trebuie să te asiguri că poți livra constant la aceeași viteză
Social Editor
Aici poți fi cumva omul din umbră, și nu trebuie să ieși întotdeauna în prim plan.
Te vei ocupa foarte mult de strategia de editare fie a propriului conținut, dar mai ales poți oferi acest tip de serviciu altor creatori de conținut.
Să fii un social editor, implică multă atenție la detalii, și multă responsabilitate, mai ales dacă vorbim de situația în care administrezi imaginea altui creator de conținut.
Deci simplu nu e nici aici 😀
Social Media Manager
Această categorie se pretează unui hibrid care să cunoască din toate celelalte categorii prezentate mai sus, fix esențialul.
Un Social Media Manager, are o etapă foarte importantă, și anume cea de analiză sau documentare fie a unui produs pe care îl va reprezenta, sau a unui serviciu sau brand.
Crearea unei strategii este foarte importantă, astfel încât să știi în orice moment, unde și la cine trebuie să ajungă acel conținut creat.
Fie că vorbim despre un articol de blog, sau un videoclip pe YouTube, un Social Media Manager ( SMM ) trebuie să identifice cel mai rapid, unde trebuie să ajungă conținutul fresh, și cum arată audiența, dar mai ales să cunoască în detaliu sfera de interes a audienței publicului său
5 răspunsuri