GARAGE Community

Noul DUSTER – Între miez și coajă

Blog, Masini, Tehnologie

Să încep a scrie cu: ,,Dragii mei cititori, ieri s-a lansat noul Duster!” …. Păi bine, hai ca așa facem!

Dragii mei cititori, ieri s-a lansat noul Duster!

Și este evident că deja știți asta, fie de pe la alți bloggeri sau cine știe poate de la mine de pe canalul de YouTube? Chiar ar fi interesant să îmi lăsați un comentariu să îmi spuneți de unde ați aflat vestea

NOUL DUSTER 3 – Cel mai NOU SUV Românesc lansat de DACIA

Prezentare noul Duster

Totuși care treaba cu acest noul Duster ?

Înainte de toate sper să nu fim atât de nostalgici să ajungem să ne fălim cum o făceau unii odată cu bătrânul ARO (domneee ca mașina asta nu există!…) sper să nu ajungem până acolo!

Să ne calmăm puțin și să dăm Cezarului ce-i al Cezarului.

Cum arată noul Duster

În primul rând, da este o mașină frumoasă și pe afară și pe dinăuntru.

Dacia, cel puțin în în opinia mea, arată de la un model la altul că muncește foarte mult în a își asculta clientul existent, dar și clientul de pe la alte branduri!

Asta e cel mai interesant!

Faptul ca Dacia a început de ceva timp să facă jocul ăsta de-a vânătoarea de clienți de la VW, de pe la Peugeot, Skoda etc.

Când un brand ajunge să facă asta e clar ca are ceva de spus.

Ce este de remarcat ar fi că strategia Dacia este una cât se poate de interesantă pentru vremurile actuale.

Mai întâi Dacia a aruncat niște mașini pe piața (după parteneriatul cu Renault), care s-au poziționat bine în piața prin fiabilitate, mai exact cel durea pe omul dintr-o țară emergentă!

Să fie accesibil, să țină mult, să nu se strice, și când se strică să poate fi reparat cat de cât pe 2 buturugi în spatele blocului cu sârmă.

De… vechile obiceiuri de la Daciile vechi nu se uită.

Evident ca in aceasta prima etapă nu se mai putea pune în discuție ideea despre cine știe ce design, ca na… și ieftin și frumos și devreme acasă parcă e prea de tot.

Ei bine uite ca după ani și ani Dacia începe să ofere clienților săi, mai exact acum în etapa de rebranding, mașini (modele) cu personalitate.

Sperăm să nu renunțe la fiabilitate căci românul e dat naiba …. Încă vrea asta.

Noul Duster

Așa cum ziceam se prezintă ca o mașină impunătoare, de clasă mică spre medie, nu știu exact unde să o încadrez, însă pare cat se poate de autentică.

Era de așteptat ca noul Duster să se facă remarcat prin elemente de design, prin forme noi și un look nou.

Și a făcut-o și pare ca bine!

Duster văzut fin față

Comunicarea Dacia fixează foarte bine, aș putea spune chiar în bătaia unei ținte clientul!

Uneori parcă îmi dă seamă că pare să îl provoace să își ia un Duster numa ca să capete spiritul ăsta de aventurier și de deschis la ceva nou.

În țările europene nu am nici cea mai mică îndoială că acest nou model va “rupe”!

Bă chiar cred că de data asta va pune pe gânduri și românii noștri.

Mașina se prezintă bine așa cum am zis, și da are alura asta de aventură dar și de disponibilitate pentru alte utilizări mai casual.

Design Dacia Duster

Dacia Duster vine cu un design nou, fresh de care Dacia avea nevoie!

Acest design respectă liniile prestabilite după schimbarea de brand plus încă câteva elemente împrumutate de la conceptul Manifesto.

Dacă ne uitam la stopurile spate, sunt cu un design preluat de la conceptul manifesto.

Dacă ne uitam la sistemul YouClip este de asemenea un sistem readaptat de la conceptul Manifesto.

Acest design poate fi privit ca ceva provocator, sau ca un design care sa țină acest model la vânzare pentru următorii 5 ani.

Ce am apreciat încă de la versiunea anterioara (facelift) a fost faptul ca Dacia a dus designul la un alt nivel, mai precis ia oferit acea latura practică și funcțională.

Un exemplu ar fi barele longitudinale care în 2_3 miscari pot deveni transversale.

Designul interior este de asemenea ceva nou, și nu doar redesenat ci de la zero efectiv.

Fie ca vorbim despre liniile noi, moderne și provocatoare, dar până și la materiale noi și super rezistente la murdărie.

Volanul a fost redesenat, însă restul elementelor sunt cat se poate de originale.

Motorizări Duster

Subiectul motorizărilor a pus multă lume pe jar, asta pentru ca Dacia a venit cu niște motorizări foarte mici.

Avem un motor pe benzina 1.2 tce (turbo) de 150 de cai (sper sa nu greșesc.

Mai avem un motor pe benzina și GPL, rețetă a succesului cu autonomie ideala de pana la 1300 km. Acești kilometri vor fi hrăniți de cele 2 rezervoare de câte 50 litri.

O motorizare efectiv noua ar fi acest Full hibrid, un motor benzina aspirat plus un motor electric. Aici avem un motor termic de 1.6 și mai exact este soluția de pe Jogger.

Aceste motorizări ar trebui sa pună mașina în mișcare din orice poziție.

Versiuni de transmisie Duster 3

Ei bine aici Dacia a dorit să păstreze rețeta deja consacrată unde avem o singura opțiune de 4×4

Dacă vrei 4×4 pot spune ca ești limitat în opțiunile de motorizare, singura varianta fiind posibila cu motorizarea 1.2 tce.

Restul variantelor nu au aceste opțiuni, rămânând doar la 4×2.

Pe scurt Dacia Duster își continua drumul urmărind creșterea fanilor acestui model.

Post Tags :

Blog, Masini, Tehnologie

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Mai mult decât pasionat de tehnologie și orice aplicație ce ne poate face ziua mai ușoară

Recent Posts

Urmărește-mă aici

Ai vrea să vorbim despre un subiect mai special?

Trimite-mi un e-mail cu propunerea ta, și promit că o voi analiza, și dacă ai un articol, poate îl publicăm

Așa vom ține legătura și când am articole noi le pot trimite către tine.

Mesajul tău a fost trimis cu succes!

Ne pare rău, dar a intervenit o eroare

GARAGE Community will use the information you provide on this form to be in touch with you and to provide updates and marketing.